Afvallen

Dit kost je slechts 12 minuten per dag, een simpele oefening voor prachtige benen en verbrandt vet!

1. Verander je levensstijl. De Mayo kliniek raadt een dieet aan welke laag is in verzadigde vetten en hoog in fruit en groenten. Ze raden aan om kleine veranderingen aan te brengen in je dagelijks leven — zoals bijvoorbeeld de trap te nemen in plaats van de lift. Deze kleine veranderingen kunnen al veel betekenen.

2. Krachttraining. Spieren verbranden meer calorieën, zelfs als je aan het rusten bent. Het filmpje onderaan laat zien hoe je oefeningen doet van de bovenbenen to gehele benen. Ze zijn allebei bedoelt om te definiëren en de toon van de beenspieren te leggen.

3. Consistent aërobe oefening. “Voel bij het algemeen doel, ten minste 30 minuten fysieke activiteit in je dagelijkse routine toe”, zegt de Mayo Kliniek. Lukt je de 30 minuten nog niet? Houd je op het begin dan vast aan de 12 minuten, en werk vanaf daar omhoog.

Er is zeker geen makkelijkere manier om het makkelijker te maken! Kijk hieronder hoe je het moet doen.Onthoud deze 3 punten goed, en in combinatie met onderstaande oefeningen ben je al ontzettend goed op weg.

Het filmpje hieronder laat zien hoe je dijen vet verbrand in slechts 12 minuten per dag!

Deel dit bericht met je familie en vrienden.


Like onze pagina op Facebook!



Heb ik al gedaan